Prekių katalogas

GARANTIJA IR PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  •  

    1. GARANTIJA
    Internetinėje parduotuvėje www. statykprofesionaliai.lt įsigytoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos.


    2. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
    www. statykprofesionaliai.lt pirkėjas turi teisę, per 14 (keturiolika) dienų grąžinti prekes, jeigu jos nebuvo panaudotos. Grąžinama prekė (-ės) turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje.
    Jeigu prekė turėjo kompektuojamas dalis, jos taip pat turi būti grąžinamos tuo pačiu metu.
    Jeigu prekės buvo pirktos akcijos metu, kartu gaunant papildomą daiktą kaip dovaną, prekės grąžinimo metu, dovana turi būti grąžinama taip pat.
    Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
    Prekės turi būti grąžinamos į mūsų ofisą Kaune , A.Juozapavičiaus pr. 21-61.
    Grąžinant būtina pateikti originalius PVM sąskaitą faktūrą ar pirkimo čekį (pirkimo dokumentą), bei parašyti laisvos formos prašymą grąžinti prekę (-es).
    Prašyme būtina nurodyti:
    * prašymo datą
    * grąžinimo priežastį
    * banko pavadinimą
    * banko sąskaitos numerį, į kurį norėtumėte gauti grąžinamas lėšas
    * sąskaitos sąvininko vardą, pavardę
    * kontaktinį telefoną
    Grąžintą prekę Pardavėjas įvertina (pakuotę, prekės kokybę ir pan.). Neradus pažeidimų Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo gavimo datos, grąžina pirkėjui pinigus. Pristatymo išlaidos negrąžinamos.
    Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė susideda iš komponentų, tačiau grąžinama nepilnos komplektacijos, pardavėjas tokios prekės (-ių) nepriima ir pinigų negrąžina.
    Pirkėjas turi teisę grąžinamų prekių nepriimti šiais atvejais:
    * specialiai, konkrečiam klientui iš gamintojo sandėlio atvežtos prekės;
    * kai pasibaigęs prekės galiojimo laikas;


    3. BROKUOTŲ ARBA NEPILNOS KOMPLEKTACIJOS PREKIŲ GRĄŽINIMAS
    Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu kiilto@woodland.lt
    Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją apie prekę:
    1) Prekės užsakymo numerį;
    2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
    3) Prekės pakuotės nuotrauką;
    4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
    Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
    a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
    b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
    c) Prašoma prisiimti prekę ir grąžinti sumokėtus pinigus.
    Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

    Svarbu žinoti!!!
    Kai išoriškai pažeista siunta
    Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant prekes pristačiusiam asmeniui.
    Jei pastebėjote, kad prekė turi pažeidimų:
    * apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    * siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų.
    * patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    * jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia.
    Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga.
      

  • Prenumeruok

    Informacija

    Užsisakę naujienlaiškį, el.paštu, gausite informaciją apie mūsų naujienas ir vykstančias akcijas.